fredag 15. mai 2009

Happy Hippo

-> lite blogging - har vært masse styr hele uka, frem og tilbake elverum hele tia.
Er vikar i barnehage på Rena frem til begynnelsen av juni, så jeg jobber hver dag. Det er litt slitsomt å plutselig jobbe etter 4 mnd ferie, men heelt greit - og jeg treenger penga for å si det sånn.

Til høsten er der 99,9 % sikkert at jeg begynner på markedshøyskolen, gleder meg!! tru det ell ei, jenta gleder seg til å bli student. Bo i by'n igjen sammen med Pills! Det kommer til å bli heelt konge.

Ellers skinner sola maSSE om dagen - jeeg digger det. Ser de beste vennene stadig vekk, noe som er enda mer digg. 17.mai blir sikkert koselig, men det sug litt at jeg jobber lørdag natt på styx, but but. Neste helg er det fest fra ende til annen. Vors hele dagen, Kamelot konsert og by'n med masse heerlige sommerdropsfolk :) :) :)

Suss i panna, hilsen Happy Hippo Hanna :*

Ingen kommentarer: