torsdag 11. juni 2009

ablibloble

Folkens? Jeg hakke noe nytt å fortelle. Jeg jobber med snørrete griseunger dagen lang. Skjer ingen ting. Prøver å være litt sosial på fredager og lørdager jobber jeg.

Driver som tullinger å leter etter leilighet i Oslo. Skal innover neste fredag, satser på å stikke å se på noen da. Har en som vi er keene på, på Bislett! Helt perfekt! Så får vi sjå.

I morra er det fredag. Jeg får lønning for første gang på 5 måneder. Den skal gjøre godt for å si det sånn. Det som er kjipt er at jeg egentlig må betale lånte penger fra Australia og spare resten. Kjipern. Må legge inn en 5 ukers. Eneste løsningen jeg kan se.

I morra skal jeg forville meg til bygda, åt a Ida mi! Vi hakke sett hverandre siden Australia - så det skal bli passe hektisk møte med mye kakling. KJære du, gleder meg :)

Ingen kommentarer: