søndag 19. april 2009

Jeg elsker Sydney

Send i gaar kveld kom jeg til Sydney igjen. Kjempe rart, var lissom her alt starta! Moette jentene paa hostellet - og vi hadde en kjempe kveld ute. Masse dansing!

Jeg elsker soendager. Virkelig. Vi var oppe relativt tidlig og gikk i by'n. Vaeret var herlig! Litt saann norsk vaar. Deilig etter aa ha vaert i tropiske (les: klamme) Cairns i noen uker. Maalet for dagen var stort sett Opera huset. Man kan ikke ha vaert i Sydney uten aa ha hatt fotoshoot der!

Kunne vel ikke valg en bedre dag. I dag var rett og slett livet riktig saa godt aa leve :)
Jeg fikk meg en ny lokal venn.
Ja her sitter vi da paa den kjente operatrappa. Hurra!

turister til den store gullmedalje


Her har vi dbeveget oss opp paa huset.

Detta var en deiijlig frokost/lunch!


Jepp, det var en deilig soendag i Sydney. Naa vil jeg egentlig bli her i by'n og finne jobb. But but..
I kveld er det full vater stilling og finale paa So You Think You Can Dance - Australia.

Ingen kommentarer: