lørdag 10. oktober 2009

Det er fredag og jeg er klar for søndag

TJENA
Søndag vender jeg og drøyt 30 andre gladlakser fra Markedshøyskolen nesa mot Stadt. Der vi skal vi prøve å surfe i litt anna omgivelser enn sist. Litt mye kaldere i lufta, og jaggu kaldere i vannet. Men jeg er gira!! Detta blir artig :)))

Sitter å lager masse deilige cdplater. Det holder ikke med en når man hvertfall skal tilbringe 20 timer i bil i løpet av noen få dager. Jeg diigger å hjemmemixe egne plater. Det er nok litt for en hver smak der!! Kjipt for dem som skal sitte på med meg - jeg spiller alt fra The Kooks (kjære vene vi skal jo surfe) til Britney!! Detta blir fint.

Litt redd er jeg, fordi det er far sin bil jeg skal bruke. Denna har jeg aldri kjørt - men håper det går bra. Har kjørt latterlig mye forskjellige biler i mitt 21 år lange liv, så kan da itte skjønnne anna enn at jeg skal klare å styre og gire den og. Litt ekstra nervepirrende er det, siden bilen er min far kjær- så jeg kan bare drite i å kræsje, bulke eller ripe den opp. Crossing fingers!
A Linn ønsker meg en god tur!!!!!!! HEHE

Ingen kommentarer: