torsdag 29. oktober 2009

MÅRN JA

Takk for blogg når man leser til eksamen og egentlig synes det er ganske kjedelig. Dessuten blir jeg litt inspired av Perna som er blitt helt rååå på blogging om dagen, cred as!

Uansett, på tirsdag har jeg eksamen i prosjektledelse, og før den tid - har jeg evig mye å lese. Hau kær. Har ikke jobba på mange dager og er jo heller ikke skola, så jeg sitt inne. Det klør i bena etter å finne på noe. KOKO! Jeg blitt spurt om å da dansekurs en helg i Løten (hurra hura) - noe jeg seffern sa ja til. Er driit stoka på å få danse litt igjen og leke kule hiphopere med kule unger. :) Det er liiivet! Så samtidig som jeg leser, tenker jeg litt dans (sanger, mooves osv) og ser kanskje litt på Aladdin og hører gjeerne på musikk. Og facebook er fryktelig morro omdagen. wOrd. ittee.

Uansett, Hannah Montana er ganske gøy omdagen. Spesielt han kjekke cææwbåien som er med der, han er med i Taylor Swift's musikkvideo "you belong with me" som du faktisk burde sjekke ut. Smilet hans kan, og har smelta alt for mange hjerter... ikke så rart da ratt...... http://www.youtube.com/watch?v=5AHzIq_n-DQ

Over og ut fra bjerregaardsgate 26 c for i kveld, og det blir sikkert lenge til neste gang. hau kær.
Bildene er fra dansekurs på Rena i sommer :-)

Ingen kommentarer: