fredag 19. desember 2008

132-dagers ferie

I dag har jeg vært på julelunch med Ungdomsskolen. Det var trivelig selv om jeg kom en time etter de andre fordi jeg hadde fått beskjed om feil tidspunkt. Nuvel - det var igjen mat da jeg kom ;) Fikk masse koselig ord fra sjefen sjøl, og en go'flaske av John Harald. For dere som ikke kjenner John Harald, er dette en lærer fra ungdomsskolen. Hadde han alle 3 åra jeg gikk der, og vi har holdt kontakten etter - mye pga felles intr. osv :) Han hjalp meg med jobben på skola, så er eeevig takknemlig. Bra kar!

Ja, 132 dager ferie. De evt småjobbene jeg får i Aussie teller ikke. Og det begynner ikke før i morra, for nå skal jeg vaske julevask på rommet. kjipern! Men får vrenge opp litt kvalitetsmusikk så går det som en drøm....... ellerno.

GOD helg - jul - ferie; what ever. :) :)


Love
Hanna

1 kommentar:

John Harald sa...

Blush ;-)

Ferie blir bra, selv om jeg ikke har like lang som deg, og ikke får komme til Australia..

Men 14 dager og en tur til Gartland hjelper deg også.