tirsdag 30. desember 2008

AUSTRALIA

Da var jeg kommet meg omtrent saa langt unna som jeg kan. Flyturen gikk egentlig helt greit, men det var laang. Naar vi stoppet i Thailand folte jeg at jeg snart var framme, men var ikke mer enn halvveis :p

Vi landa vel ca halv 7, og dro rett til hostellet. Det er det eneste 5 stjerners som finnes her i by'n - saa standaren ekke saa ille! Ellers har vi vaert paa litt moter osv - for vi tuslet litt rundt. Er helt latterlig trott, men for aa unngaa at det skal bli vaerre maa jeg bare holde meg vaaken. paain!

Har mott noen jenter fra Sogndal (ja de kjenner Tone D), som jeg henger med. Veldig fint! Naa skal vi spille litt yatzi for vi skal laga pasta og spagetti. Er eget kjokken vi kan bruke her!

I morgen er det New years eve. Litt usikre paa hva vi skal gjore - men det som er helt sikkert er at vi tar en busstur til Bondi for aa baaadee og sole oss litt paa dagtid. Haaper vaeret blir bedre, i dag har det blaast + overskyet.

Det var alt i forste omgang. Er litt paa baertur ennaa - trott som en dupp og skjonner ikke heeelt at jeg er her .......... og skal vaere her i 4 mnd.

Suss til alle, en ekstra suss til Petter

2 kommentarer:

Pernille sa...

Ååååå.. Håper du får det grusomt å må reise hjem til meg i morra!!!

Neida.. Greit. håper ikke det! Bare savner deg masse!

Mona sa...

Hvordan er det å gå med hodet opp ned? Savner deg allerede. Her er det minus 23 i dag, så jeg unner deg varme og solbad.
Har satt inn julegaven på kontoen. Kos deg glugg. Talast.