søndag 14. desember 2008

14 dager

3.søndag i advent. Wæ. Drar ganske ca om 14 dager. Fyttii grisen. Har litt blandede følelser om dagen. Mamma kaller det reisefeber, jeg kaller det kalde føtter.
Ellers har helgen bydd på svært lite. (NO SHIT) Ikke gjort noe nevneverdig. (NO SHIT) Jobba litt i natt da, på Styxern, action as! Heia sjalusidrama. :D Etter jobb cruisa Pernille, Henrik og jeg på Bast og kjøpte burger. Farlig digg. Dårlig vane etter jobb. Tror jeg var hjemme kvart på 6. trøtt daaaa.


Sto opp 3, spiste noen boller med brunost og dro hemmat åt Rena. I bilen på vei hjem satte jeg på julecd og fikk med ett skikkelig julefølelse!!! Sykt! Som lyn fra klar himmel kom den, kjørte forbi kremma som hadde søndagsåpent, julegater og masse julelys overalt mens jeg hørte på Elisabeth Andreassen synge julesanger.


Og til slutt må jeg bare få skrye litt av a Pernille. Har du blogga i dag du a! Fint, jeg liker nemmelig å vite hva du driver med da vettø. Slik er det når vi bor så langt unna hverandre. ER SÅ GLAD I DEG DA. :* Gleder meg til du kjem og besøker meg i Aussie. ;)


XOXO
Hanna




Ingen kommentarer: