lørdag 17. januar 2009

Bye Bye Brisbane

Jaja. Da var mine dager over og ut i Brisbane. Og det er helt greit. For et kjedelig sted!! Er ittno aa finne paa. Byen er grei den, oversiktlig og lett og finne frem i. Og en evig stor shoppinggate som er alt for fullpakka med alle slags butikker. Oppturen var Australia Zoo, som ligger 2 timer unna med buss - saa det teller egentlig ikke:p Men ja, da har jeg vaert her og. Lite med bilder, men er da et par fra den ene kvelden jeg gadd og gaa ut og fra den flotte parken som ligger paa andre siden av elven. Midt i by'n har de fiksa en slik deilig park. Kanskje kulest for unga siden det var masse kule basseng. Tipper Ane hadde likt seg her :) Tenkte en del paa det naar jeg laa der og skua utover alle kidsa!





















1 kommentar:

Pernille sa...

Meget kul topp, Hanna! Det må jeg si! Altså den i sølv. You look smoking!