tirsdag 13. januar 2009

iPod elsk

Maa bare faa uttrykke hvor stort savnet er etter iPoden min (Til bestemor og bestefar hvis dere leser dette: En bitteliten spiller med musikk paa )

Foer jeg dro valgte min spiller aa vaere ekkel. Den funker i og for seg, bortsett fra at knappene ikke vil gjoere noe. Saa jeg faar ikke trykket paa play. Saa valgte jeg aa faa en ny av Karsten i julegave med plass til 500 sanger. Paa den gamle har jeg plass til ca 2000. Men det er da myye bedre enn ittno. Denne kom selvfoelgelig med posten dagen etter jeg dro. Fyflate.


Naa, da jeg sitt her aleine i Brisbane skuulle jeg betalt mye penger for aa hatt iPoden min. Helst den gamle med all musikken min. Fikk et tips paa surfcamp at jeg bare skulle lade den helt ut, saa skulle den funke igjen. Verdt et forsoek, men har itte helt trua
Saa jeg maa aerlig innroemma at jeg ser frem til aa komme til Sydney i slutten av mnd, for da har nok min nye lille rosa kommet fra Norge:D Borsett fra at det er en 13 timers busstur tilbake (uten musikk), saa gleder jeg meg. :D :D :D


Hver gang jeg er paa nett setter jeg paa hodetelefonene, klikker meg inn paa youtube og hoerer musikk. Alle andre sitter paa skype og snakker med friends and family. tsssssss
Ellers har jeg vaert flink jente naa og booket meg sted aa sove resten av januar!! Hoi! Fint aa vite litt da!


HUGS FregneFrida. :*

Ingen kommentarer: