mandag 23. februar 2009

En liten kjapp en!!

Heii godtfolk!

...........Er saa daarlig internett her at det nytter ikke laste opp noen bilder derfor kommer en skikkelig turbeskrivelse med bilder naar jeg er tilbake i Perth......

Men vi STOR koser oss. Fikk to ekstra netter i Coral Bay pga overbooket buss tilbake, saa vi slenger oss med en ny gjeng i dag. Har vaert i Coral Bay i 3 dager og det har vaert helt fantastisk. I gaar snorklet jeg og saa haier, store havskilpadder, bleksprut og masse herlig fisk rett under meg. Kjempe kjempe kjempe goey og kanskje litt skummelt.

I dag drar vi til siste stopp foer vi vender nesen mot perth igjen, Exmouth. Har blitt en den busskjoering, men jaggu er det verdt det og. :) Dessuten har vi noe og glede oss til naar vi kommer tilbake, fordi vi har faatt leid oss et rom hos en kompis av en kompis. Altsaa vi sparer heaps av penger, har fin leilighet med kjoekken og bad vi bare deler med en kar. Og det er vel kanskje 3 min gange til stranda. Diggis.


Der! Det var en kjapp en, om en liten uke kommer det masse bilder og jeg skal fortelle alt jeg har opplevd paa ordentlig!

Vi bare maa bade masse fordi det er da altsaa saa varmt her.



Ingen kommentarer: