torsdag 5. februar 2009

Party i Sydney

Her kommer det et lite utvalg av mine foerste dager sammen med Tessa. Hu er partygirl! Saa naa har vi faatt sjekka ut masse forskjellige. Artig for unga! Her er foerste kvelden med alle 3. Bodde paa hostellet Wake Up! midt i Sydney. Vi var paa baren som "hoerer" til, Sidebar.
Pltselig paa danseguulvet paa Sidebar, var det en gjeng gutter som valgte aa kle av seg.

Loerdag var partydag nr 1. Vi hadde pynta oss, for vi skulle paa et av Sydneys kuleste utsteder!! Her kom vi jaggu meg forbi den laaange koea ogsaa, fordi jeg kjente en kar. Det var digg. Drakk masse godt. Og ble jammen meg kasta ut. haha. var visst for full, men tror at paa slike fancy steder er de litt mer strenge. Jeg mener, vi var i pool baren, og der kasta folk klaerne og badet. Skulle tru de var fullere enn meg. Jeg bare snubla litt!

Vi var i KingsCross. Kjent i sydney for aa ha masse utesteder, og veedlig mye strippebuler. hehe. Vi var paa goldfish, kjempe fint sted med helt syke flinke bartender!....veldig gode drinker....og fineste toalettet jeg har sett!!

Max kompis av Victor som er en gammel kollega av Tessa paa Goldfish i Kings Cross, Sydney :)


Vi maatte seffern gaa innom strippebule, Dreamgirls. Ble ikke spes imponert, men inspirert!!


Okei, detta var litt. Jeg glemmer litt aa ta bilder - men skal proeve aa forbedre meg!

1 kommentar:

Camilla Klausen sa...

Kasta ut? Du er gæern. Men det er derfor jeg er så veldig glad i deg. Best er du. Kos deg MÆTT.