lørdag 14. februar 2009

Kort ell langt ?

Naa har jeg kommet til den perioden av livet hvor jeg er lei det lange haaret, og har lyst til aa klippe det kort. Ikke guttekort, men litt slik kult kort over skuldra! trur dere om det? Vet ikke om jeg toer.. kyllinghanna.

Typisk meg, naar jeg endelig begynner aa faa litt langt klipper jeg meg - og angrer alltid. Men naa er det litt annerledes. Har tenkt mye paa detta, og treng litt forandring.

aa trur du ? faar je hoere! litt viktig at dere svarer paa detta!!

2 kommentarer:

Pernille sa...

Vaer litt toeff a! Ikke vaer Kylling, det er teit! Husk at du er Norsk Viking Cut it OFF!!!!

John Harald sa...

Hår har en tendens til å vokse ut igjen....

Hvis jeg ikke sa det til deg før du for: Jeg syns du er tøff jeg, som bare jobber og sparer og svipper down under...